Ajutor

Cum Comand?

In momentul in care ati gasit un produs pe care doriti sa il achizitionati, prima data selectati valoarea dorita pentru fiecare atribut al produsuli, dupa care apasati pe butonul ‘Adauga in cos’. Dupa ce produsul a fost adaugat in cos, veti fi informat printr-un mesaj: “Produsul a fost adaugat in cos.”.

Daca doriti sa vedeti si sa finalizati comanda, apasati pe BUTONUL COSULUI de cumparaturi, din coltul din dreapta sus a paginii pe care va aflati.

Se va incarca o pagina noua in care exista butonul “Actualizeaza cos”, pe care apasandu-l puteti actualiza produsele din cos in cazul in care au fost facute modificari.

Sau alternativ, pentru finalizarea comenzii apasati butonul “La finalizare comanda” si veti fi directionat pe pagina corespunzatoare. Aici, completati toate campurile obligatorii, referitoare la detaliile de livrare, dupa care apasati butonul “Plasare comanda”.

Daca doriti livrarea la o alta adresa decat cea de facturare bifati casuta „Livrati la o alta adresa?”.

In acest moment vă va fi afisata o notificare de inregistrare a comenzii, care contine numarul comenzii dvs si vei fi informat cu un e-mail de confirmare a plasariii comenzii, care contine detaliile comenzii tale. De aceea este foarte important sa verficati corectitudinea adresei mentionate, sau in cazul in va schimbati adresa de e-mail sa o treceti pe cea noua si in contul dvs.

Comanda dvs va intra in procesare, iar in momentul in care va fi exepdiata catre dvs, veti fi informat separat printr-un alt e-mail.

In cazul in care apare orice probelma legata de comanda dvs, produse in stoc, sau orice altceva, veti fi, de asemenea, informat prin e-mail.

D I S C L A I M E R :

Te rugam sa selectezi marimea potrivita dupa studierea cu atentie a imaginilor si informatiilor descriptive. Marimile pot varia usor de la un model la altul. Marimile afisate sunt cele internationale (S, M, L, etc..) si au corespondenta cu sistemul de marimi European.

Te rugam sa iti alegi culoarea dupa studierea cu atentie a imaginilor si informatiilor descriptive.  Facem toate demersurile pentru afisarea reala si corecta a imaginilor si informatiilor de mai sus, totusi, in functie de calibrarea si rezolutia monitorului tau, aceste informatii pot fi diferite fata de original.

Pagina de produs contine toate imaginile si informatiile necesare, inclusiv posibilitea de ‘zoom’ asupra produsului.

Produsele pe care le vindem prezinta adesea caracteristicile materialelor naturale utilizate la fabricarea acestora. Aceste caracteristici, cum ar fi variatiile de fibra, textura, noduri si culoare, nu pot fi considerate defecte sau deteriorari. Din contra, trebuie sa va asteptati ca acestea sa existe si sa le apreciati.

Selectam doar produse de cea mai inalta calitate, insa caracteristicile naturale nu pot fi evitate si trebuie sa fie acceptate ca facand parte din aspectul individual al produsului.

Nicio prevedere din aceasta clauza nu va va afecta drepturile legale pe care le aveti in calitate de consumator si/sau utilizator.

 

Solutionarea Online a Litigiilor

Informații pentru Consumatori cu privire la Soluționarea Online a Litigiilor:

Consiliul European a instituit o platformă online pentru Soluționarea Online a Litigiilor („platformă SOL”) în primul trimestru al anului 2016. Această platformă funcționează ca punct de contact pentru o soluționare extrajudiciară a litigiilor privind obligațiile contractuale care rezultă din vânzarea online de bunuri și servicii. Consumatorii pot accesa platforma SOL folosind linkul de mai jos:

http://ec.europa.eu/consumers/odr